s-osvita.com.ua ЖУРНАЛ «СУЧАСНА ОСВІТА» Статьи из журнала Знакомьтесь - профессия! Професія іміджмейкера затребувана і перспективна

Професія іміджмейкера затребувана і перспективна

З кожним роком люди все більше починають приділяти увагу своїй зовнішності і здоров’ю, багато хто прагне створити щасливу сім’ю, домогтися успіхів у кар’єрі і самореалізуватися. Поступово формується зовсім нове суспільство, в якому на першому місці знаходиться людина освічена, що поважає себе і оточуючих, що розвиває свої таланти, прагне внести вклад в розвиток нашої країни. У зв’язку з такою тенденцією зростає інтерес до професій у сфері “людина - людина”.

Профессия имиджмейкераНещодавно з'явилися стилісти, професійні візажисти, талановиті дизайнери. Професія іміджмейкера дуже затребувана, оскільки професійних людей, що займаються цією справою, дуже мало. У зв'язку з цим багато людей, що працюють в сфері краси, вважають, що вони займаються саме іміджем особистості, хоча насправді виконують лише невелику частину цієї роботи.

Стилістика, колористика, етика й естетика, поведінкова психологія, дизайн, навіть геометрія - все це має найбезпосередніше відношення до подальшої роботи іміджмейкера. Професіонал, який розраховує зробити собі ім'я і напрацювати клієнтуру, повинен бути однаково добре підготовлений в теорії і практиці.

Іміджелогія заснована на продуманих прийомах і технологіях, які стиліст використовує під час роботи з клієнтом. Звичайно, всі знають, що чоловічі шкарпетки під діловий костюм повинні бути темними і однотонними, що білий колір повнить, яскравий макіяж недоречний вдень, а глибоке декольте - на ділових переговорах. Але створити цілісний образ, підібрати індивідуальні деталі, які найкращим чином підкреслять достоїнства зовнішності і до того ж дозволять відчувати себе комфортно куди складніше, ніж видати на-гора набір банальних правил. За професійний комплексний підхід до роботи іміджмейкерам і платять хороші гроші.
Професія іміджмейкера є складною, оскільки потрібно займатися створенням не нового образу, а нового привабливого вигляду, необхідно вміти виявити позитивні дані людини і допомогти йому вдосконалити свої манери. Один із провідних фахівців іміджелогії Віктор Шепель повідомляє, що іміджмейкери не роблять людей красивими, вони допомагають їм етично й естетично представляти свою гідність, бути щасливішими. Професіоналом в цій справі може стати тільки високоосвічена і всебічно розвинена особистість.

Ця професія користується попитом у всіх сферах життя. Хорошим стимулом для розвитку іміджмейкерства є виборчі кампанії. Кандидати в президенти, на пости губернаторів, лідери політичних партій часто звертаються до цих фахівців, щоб збільшити свою привабливість в очах всього населення. Дуже часто за подібними послугами звертаються і зірки шоу-бізнесу, оскільки іміджмейкери можуть працювати над стилем як однієї людини, так і цілої команди.

Необхідні якості

На перший погляд здається, що ця робота не тільки цікава і захоплююча, але і досить легка. Але на практиці все виявляється набагато складніше. Професія іміджмейкера вимагає наявності багатьох особистісних характеристик: крім любові до своєї справи, це ще й відповідальність, прагнення постійно вдосконалюватися, активність, креативне і нестандартне мислення в будь-яких ситуаціях, вміння знаходити спільну мову з оточуючими і багато іншого.

Дані фахівці повинні стимулювати своїх клієнтів до саморозвитку, формувати естетичний смак до всього прекрасного в навколишньому світі. Найскладніше в цій справі - не повчаючи і не виховуючи свого замовника, навчити його всього. Важливо не давати знання, а допомагати їх усвідомити і засвоїти. Щоб правильно виявити потреби людини, дуже важливо вміти уважно її слухати, ставити відповідні запитання й аналізувати відповіді.

Професія іміджмейкера це, насамперед, вміння співпереживати людям, красиво з ними спілкуватися, випромінювати оптимізм. Необхідно на своєму досвіді демонструвати все те, чого навчаєш. Тільки будучи лідером, можливо захопити інших в своєму напрямі, а для цього потрібно проявляти інтерес до багатьох наук, серед яких: філософія, психологія, історія моди, стилістика, педагогіка, медицина. Чим довше буде подібний перелік, тим краще, оскільки тільки різнобічно розвинена й ерудована особистість може привернути увагу і ненав'язливо направити співрозмовника в потрібне русло.

Помилки щодо професії іміджмейкер

Помилок дуже багато. Більшість вважає, що особистого іміджмейкера можуть дозволити собі тільки знамениті і багаті. Насправді вже з'явилося безліч студій з доступними цінами, і скористатися порадами фахівців можуть всі, хто бажає щось в собі поліпшити, знайти свій стиль і повірити в свою індивідуальність. Помилково також вважати, що якщо людина працює в цій сфері, то її єдиним заняттям є відпочинок, читання глянцевих журналів і походи в магазини і на показ мод. Вони дійсно це роблять, щоб бути в курсі нових тенденцій, але це тільки мала частина їх діяльності.

Часто клієнти, звертаючись за подібною допомогою, вважають, що для перетворення досить пари зустрічей. Насправді, якщо людина ставиться серйозно до свого іміджу, то з іміджмейкером співпрацювати буде довгий час. Так, Ірина Максименко, засновниця імідж-студії «Вища влада», говорить, що іноді за допомогою і порадами звертаються не приватні клієнти, а цілі родини. Перетворення відбувається не за тиждень, як в ТВ-шоу, насправді, це тривала і складна робота над собою.

З чого почати

У загальному випадку шлях іміджмейкера в професію починається з 9-11 класу школи. У Где учат имиджмейкеровцьому напрямі можна отримати середню професійну або вищу освіту (наприклад, в Київському національному університеті технологій та дизайну). Можна освоїти суміжну професію (дизайнер, модельєр, перукар і т.п.) і потім пройти перепідготовку. Найкрутіший, але і найвитратніший за часом і зусиллями шлях - вища освіта і потім практика, а також індивідуальне навчання у відомого в професійному колі іміджмейкера.

Поряд з вузами та коледжами існує великий вибір курсів. Деякі з них відкриваються на базі тих же вузів, інші існують як самостійні школи, студії, імідж-агентства.

Курси будуть оптимальним варіантом, якщо ви хочете навчитися основам професії (історія костюма, підбір і властивості тканин, спілкування з клієнтом), отримати базові навички і водночас зрозуміти, чи підходить вам ця сфера діяльності.

Курси хороші і в тому випадку, якщо у вас вже є базова освіта, і ваше завдання - підвищити кваліфікацію, придбати практику і завести знайомства в професійному середовищі. Це дуже важливо, тому що ні одна солідна імідж-студія не візьме іміджмейкера без досвіду роботи.

Курси, які передбачають захист власних проектів та участь в майстер-класах, дають можливість проявити себе з найкращого боку і зібрати портфоліо. Іноді попереднє навчання на курсах зараховується в якості стажування в тій чи іншій студії.

Журнал «Сучасна освіта» №8-9 (серпень-вересень, 2017 рік)

За матеріалами: http://delonovosti.ru

07 122 2016ДОРОГІ АБІТУРІЄНТИ І ВИПУСКНИКИ ШКІЛ!

Вас вітає довідково-інформаційний портал
СУЧАСНА ОСВІТА В УКРАЇНІ І ЗА КОРДОНОМ!

Підпишіться у формі підписки (див. нижче), щоб завантажити безкоштовно журнал «Сучасна освіта», в якому навчальні заклади запрошують докладніше дізнатися про набір абітурієнтів і правилах прийому.

Журнал висилається безкоштовно на е-мейл в цифровому форматі.

БЕЗКОШТОВНА ПІДПИСКА

Безкоштовно підписуйтесь на журнал «Сучасна освіта». Ми обов'язково надішлемо посилання по виходу видання, щоб ви могли завантажити журнал і читати онлайн.
Ніякого спаму!
]]> Joomla extensions by ZooTemplate.com ]]>